Пошуковий запит: (<.>A=Косюта М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Косюта М. Шляхи вдосконалення Закону України "Про прокуратуру" [Електронний ресурс] / М. Косюта // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2013. - № 2. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2013_2_7
|
2. |
Косюта М. Деякі аспекти вдосконалення Закону України "Про прокуратуру" [Електронний ресурс] / М. Косюта // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2012. - № 2. - С. 24-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2012_2_6
|
3. |
Косюта М. Правозахисна функція прокуратури та її закріплення у майбутньому Законі України "Про прокуратуру" [Електронний ресурс] / М. Косюта // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2011. - № 2. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2011_2_7
|
4. |
Косюта М. Податок на додану вартість: джерело державного бюджету чи його проблема [Електронний ресурс] / М. Косюта // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2010. - № 2. - С. 87-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2010_2_17
|
5. |
Косюта М. Роль прокуратури у забезпеченні законності при провадженні у справах про адміністративні правопорушення [Електронний ресурс] / М. Косюта // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2009. - № 2. - С. 100-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2009_2_18
|
6. |
Косюта М. Окремі аспекти діяльності прокурора поза сферою кримінальної юстиції (за новим Законом України "Про прокуратуру") [Електронний ресурс] / М. Косюта, Н. Наулік // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2014. - № 5. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2014_5_3
|
7. |
Долежан В. В. Перспективи розвитку прокуратури України як системи органів правозахисту [Електронний ресурс] / В. В. Долежан, М. В. Косюта // Актуальні проблеми держави і права. - 2004. - Вип. 22. - С. 983-988. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdp_2004_22_185
|
8. |
Косюта М. В. Класово-політичний ухил в діяльності органів прокуратури Одещини у 20-х – на початку 30-х років ХХ ст. [Електронний ресурс] / М. В. Косюта // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2001. - Вип. 16. - С. 267-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnuvs_2001_16_55
|
9. |
Косюта М. Загальні положення про участь прокурора у відборі персонального складу суду присяжних [Електронний ресурс] / М. Косюта // Юридичний вісник. - 2022. - № 5. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/urid_2022_5_10
|
10. |
Косюта М. В. Дискусійні питання функціонування Великої Палати Верховного Суду [Електронний ресурс] / М. В. Косюта, О. Г. Свида // Держава та регіони. Серія : Право. - 2021. - № 4. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drp_2021_4_26 Черговим етапом розбудови судової влади стало прийняття 2 червня 2016 р. Закону України "Про судоустрій і статус суддів", відповідно до положень якого було сформовано Верховний Суд та створено у його складі Велику Палату. Створення ВП ВС викликало дискусію серед науковців та практиків щодо її природи та повноважень, наслідком цього стало звернення 7 серпня 2020 р. 45 народних депутатів України із конституційним поданням до КСУ, в якому було поставлено питання щодо конституційності судоустрійного та процесуального законодавства щодо організації та діяльності ВП ВС. Мета роботи - дослідження правової природи ВП ВС, аналіз чинного законодавства щодо її організації та діяльності на предмет його конституційності. З критичних позицій оцінено аргументи авторів конституційного подання щодо визнання законодавства щодо організації та діяльності ВП ВС таким, що не відповідає Конституції України. Зокрема, доведено, що ВП ВС не має ознак самостійного судового органу, а є лише складовою частиною ВС, оскільки: Указ Президента щодо суддів, які зараз входять до ВП, стосувався їх призначення саме до ВС; ці судді одержують грошове утримання, передбачене для суддів ВС, правовий зв'язок судді ВС, у разі обрання до ВП із відповідним касаційним судом ВС не переривається, оскільки після закінчення строку виконання повноважень у ВП, суддя повертається до виконання обов'язків у відповідному касаційному суді ВС, до якого він був призначений; судді до ВП ВС обираються із штатної кількості суддів відповідного касаційного суду ВС, й свою чергу, обрання особи до ВП ВС не утворює вакантної суддівської посади у відповідному касаційному суді ВС. Відсутність у ВП ВС самостійного статусу суду також додатково доводиться шляхом співставлення ознак юридичної особи із статусом ВП ВС і можна стверджувати, що вона: не має майнової відокремленості, оскільки ВП користується тим майном, яке було передано в оперативне управління ВС; не може нести самостійну майнову відповідальність; не може самостійно брати участь у цивільному обороті від свого імені; не має самостійного рахунку в банку, не може самостійно від свого імені виступати позивачем чи відповідачем у суді.
|